Sosiale medier
DET ER MANGE MÅTER Å STØTTE OSS PÅ SOSIALE MEDIER
Sosiale medier er en viktig kanal for UNICEF Norge. Vi benytter Facebook, Instagram og Twitter. Vi benytter kanalene til å spre budskapet og kunnskap om UNICEF sitt arbeid.
Du kan hjelpe med å engasjere deg i kommentarfelt, like og dele postene våre. Da blir spredningen av budskapet vårt enda større, slik at flere kan få sjansen til å oppdage arbeidet vi gjør for de mest utsatte barna, verden over.
Du kan også starte din egen innsamling ved å benytte Facebook sitt system. Følg brukerveiledningen under og start din innsamlingsaksjon i dag!
UNICEF Norge på sosiale medier:



SLIK STARTER DU EN FACEBOOK INNSAMLING
Facebook har opprettet en smart funksjon som gjør det mulig for deg å samle inn penger til ett eller flere formål du engasjerer deg for. Hva med å opprette en innsamling i forbindelse med bursdag eller en annen spesiell anledning og oppfordre venner, familie og kolleger til å gi et bidrag i stedet for å kjøpe en presang?
Det er veldig enkelt å komme i gang - bare følg stegene nedenfor:
- Gå til UNICEF Norge sin Facebook-side for innsamling
- Trykk på "Samle inn penger"
(eller "Raise money" hvis du bruker Facebook på engelsk) - Lag tittel for din innsamlingsaksjon
- Skriv beskrivelse av din innsamling
- Bestem innsamlingsbeløp og sluttdato for innsamlingen
Følg stegene og lag din egen innsamling akkurat sånn du vil ha den. Og del innsamlingen til så mange du kan!
Hva brukes pengene til?
Pengene du samler inn vil UNICEF bruke der behovet er størst for alle verdens barn.
Vær obs på at det ikke vil være mulig å gi til innsamlingen etter sluttdatoen du velger - så pass på så du gir deg selv god nok tid. Det er ingen grense for hvor lite eller mye man kan samle inn – uansett beløp vil det bidra til å utgjøre en forskjell!
LÆR MER
