Bli partner

SIGNATURPARTNER

Signaturpartner er vårt høyeste partnerskapsnivå. UNICEF Signaturpartnerskap er langsiktige, strategiske partnerskap utviklet sammen med bedriften og gir mulighet for global rekkevidde. Et samarbeid på dette nivået betyr blant annet:

  • Global rekkevidde
  • Bruk av UNICEF offisielle globale logo
  • Langsiktig partneravtale
  • Regelmessig kontakt og strategiutvikling
  • Fast Key Account Manager hos UNICEF Norge
  • Feltbesøk
  • Synlighet som signaturpartner i UNICEF Norges kanaler og kommunikasjonsmateriell
  • Invitasjon til internasjonale og nasjonale UNICEF events og forum
  • Medarbeiderprosjekter

Kontakt oss på partner@unicef.no

PARTNER

UNICEF Partner er et partnerskap som gir din bedrift muligheter for et langsiktig, skreddersydd samarbeid og regelmessig kontakt med UNICEF Norge. Som UNICEF Partner får du:

  • Nasjonal rekkevidde
  • Bruk av ‘UNICEF Partner’- logo
  • Langsiktig samarbeidsavtale
  • Invitasjon til lokale UNICEF events
  • Synlighet som partner på UNICEF Norges hjemmesider
  • Fast kontaktperson hos UNICEF Norge og regelmessig kontakt og utvikling

STØTTEPARTNER

Som UNICEF Støttespiller kan din bedrift gi betydelige beløp til UNICEF prosjekter som trenger det mest. Som støttespiller får du:

  • Nasjonale rekkevidde
  • Bruk av «Støttespiller» - logo
  • Synlighet som Støttespiller på UNICEF Norges hjemmesider
  • Kontaktpunkt hos UNICEF Norge

VERDIEN AV et UNICEF-PARTNERSKAP

OPPNÅ UNIKE RESULTATER INNEN BÆREKRAFT OG SAMFUNNSANSVAR

Gode partnerskap er den beste strategien, ikke bare for å oppnå bærekraftmålene, men også ha en positiv innvirkning, både for næringslivet og verden vi lever i. UNICEFs tilknytning til FN gjør oss til en naturlig tilrettelegger når det kommer til å bringe forskjellige aktører sammen for å oppnå bærekraftmålene. Barna er både fremtidige generasjoner og de mest sårbare blant oss.

Derfor sier UNICEF at BÆREKRAFT = BARN.  Klarer vi ikke å gi barna det de trenger, så skaper vi ikke varig eller bærekraftig endring.


STYRKE MERKVAREN, OMDØMME OG KUNDEFORHOLD

UNICEF Norge har lang erfaring fra samarbeid med bedrifter og sammen skreddersyr vi en løsning som passer for din bedrift. 92% av befolkningen kjenner UNICEF og et partnerskap med UNICEF kan bidra til å øke omsetningen med kjøpsutløsende markedsføringsaktiviteter, og videre styrke kundeforhold og kundelojalitet.


FORANDRE FREMTIDEN GJENNOM INNOVATIVE LØSNINGER

UNICEF jobber målrettet for å gi alle barn muligheten til å vokse opp og utvikle seg. Slik bygger og moderniserer vi samfunn og nasjoner til å møte fremtiden. Vi kombinerer ny teknologi og lang erfaring i felt for å skape innovative løsninger som sikrer en bedre fremtid for barna.

UNICEF har bidratt til å utvikle enkle, rimelige, kostnadseffektive og innovative løsninger på kompliserte problemer – løsninger som er med på å redde millioner av menneskeliv.

Nye og innovative partnerskap med næringslivet sikrer flere barn livreddende informasjon og nødhjelp og gir større kapasitet til å møte barns behov nå og i fremtiden.


SKAPE STOLTHET OG ENGASJEMENT HOS ANSATTE

Et samarbeid med UNICEF forener ansatte og medarbeidere, og er med på å skape stolthet og engasjement.  Gjennom et partnerskap med UNICEF tar bedriften din et samfunnsansvar, som igjen bidrar til å bygge samhold og styrker identitet.

Hos vår Signaturpartner Nordic Choice Hotels bidrar de ansatte blant annet gjennom #pulsforunicef, der hotellkjeden donerer et beløp til UNICEF for hver treningsøkt ansatte gjennomfører. Norwegian har egne UNICEF ambassadører blant de ansatte, og hos vår partner Cubus gjennomfører ansatte regelmessige inn­samlingsaksjoner i butikkene som fører til at både ansatte og kunder blitt samlet om en felles hjertesak. Dette er bare noen eksempler på det engasjementet UNICEF er med på å skape blant ansatte.


UNICEF ER VERDENS STØRSTE AKTØR INNEN NØDHJELP FOR BARN

Under store katastrofer har vi et internasjonalt hovedansvar for beskyttelse av barn, ernæring, rent vann og sanitære forhold. Vårt nødhjelpsapparat alene når over 60 millioner barn.  I en nødhjelpssituasjon er vi alltid en av de første tilstede – sikrer livsviktig nødhjelp som kan bety forskjellen mellom liv og død for de overlevende.